Pracownia wtryskiwaczy diesla / Szkolenia techniczne
Szkolenia techniczne
Zakup urządzeń i narzędzi do naprawy wtryskiwaczy
to dopiero początek...

W ramach zakupu pracowni naprawy wtryskiwaczy gwarantujemy BEZPŁATNE, praktyczne, techniczne szkolenia z technologii serwisowania wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy na miejscu u klienta w zakresie, jakie umożliwia zakupione przez niego wyposażenie pracowni.

Po uruchomieniu wszystkich urządzeń i narzędzi wchodzących w skład pracowni, rozpoczynamy cykl szkoleń. Szkolenia polegają na przekazaniu praktycznej wiedzy dotyczącej procesu regeneracji wtrysków, a w szczególności ich demontażu na części pierwsze, weryfikacji organoleptycznej i mikroskopowej, doborze części zamiennych, myciu, montażu, kalibracji, regulacji, testowaniu oraz przygotowaniu do wysyłki do Klienta. Cały proces oparty jest o założenie dotyczące osiągnięcia minimalnej ilości reklamacji. Wypracowana przez nas technologia naprawy jest najwyższej jakości i można ją porównać z jakością fabryczną.

Co z doświadczeniem w naprawie wtryskiwaczy?

Regeneracja aparatury wtryskowej stwarza bardzo wiele problemów firmom, które są na początku tej działalności. Na szkoleniu przekazujemy nasze doświadczenie zdobyte przez wiele lat pracy. Droga do tej wiedzy jest bardzo trudna i wyboista. Literatura na ten temat nie jest dostępna, a technologia naprawy zawiera jedynie szczątkowe informacje techniczne. Wiele zagadnień związanych jest z przypadkami szczególnymi, które potrafią zaskoczyć niedoświadczonego serwisanta. Duża część naszej wiedzy oparta jest o praktyczne doświadczenia, na bazie których udało się nam ustalić, jak postępować z odpowiednimi modelami pojazdów, bądź typem regenerowanych wtryskiwaczy. Na szkoleniu zostają omówione szczególne przypadki naprawy wtrysków z dokładnymi opisami, jak zregenerować te podzespoły, aby prawidłowo pracowały w pojeździe.

Warto zwrócić uwagę na fakt, iż nowa firma serwisująca wtryskiwacze powinna od samego początku regenerować podzespoły z jak najwyższą jakością.
Zadowolony klient przekaże dobrą opinię o firmie kolejnym klientom.
W przypadku zasadnej reklamacji oprócz nerwowej atmosfery, strat finansowych wynikających z konieczności zwrotu pieniędzy za regenerowane wtryski mogą dojść dodatkowe koszty związane z ponownym demontażem/montażem wtryskiwaczy z/do silnika oraz częściami z tym związanymi (np. śruby, podkładki). Nie wolno zapominać, że niezadowolony klient przekaże negatywną opinię wielu innym potencjalnym klientom. Na dobrą opinię pracuje się bardzo ciężko, a naszym zadaniem jest ułatwić Państwu ten proces.

Omówione zostają także zagadnienia związane z pracą Biura Obsługi pracowni regeneracji aparatury dieslowskiej np. prowadzenie magazynu, zamawianie części zamiennych, obsługa klienta, obieg dokumentów.

Szkolenia techniczne prowadzi mgr inż. Michał Gładysek.
Dodatkowe szkolenie z 3 fazy naprawy wtryskiwaczy w siedzibie klienta jest autoryzowane przez firmę Bosch. Jesteśmy jedyną firmą w Polsce posiadającą takie uprawnienia.

Przekazujemy odpowiednie certyfikaty potwierdzające wdrożenie technologii naprawy układów wtryskowych poprzez uruchomienie laboratorium aparatury dieslowskiej oraz ukończenie cyklu szkoleń technicznych dotyczących procedury serwisowania podzespołów układów wtryskowych.

Po zakończonych szkoleniach gwarantujemy techniczny hotline dotyczący regeneracji wtrysków - patrz następny dział.

Wykaz typów wtryskiwaczy, które pracownicy Twojej Firmy sami naprawią zaraz po szkoleniach

Szkolenia zawierają omówienie pełnego procesu regeneracji, czyszczenia i testowania różnych typów wtryskiwaczy oraz przekazanie wiedzy o niestandardowych sposobach ich naprawy (wykaz dotyczy wyposażenia pracowni wtryskiwaczy w pełnej wersji):

1. Wtryskiwacze 1-sprężynowe
a. czopikowy Bosch z nadanym 10-cyfrowym numerem katalogowym np. 0 432 217 001
b. czopikowy Bosch z nadanym jedynie numerem obsady np. KCA 21 S 71
c. wielootworkowy Bosch z samochodu osobowego
d. wielootworkowy Bosch z samochodu ciężarowego, w tym bocznie zasilany
np. Mercedes Actros
e. wtryskiwacz sterujący z czujnikiem ruchu iglicy
f. wtryskiwacze innych producentów jak: Lucas, Denso, Zexel, Stanadyne
2. Wtryskiwacze 2-sprężynowe
a. czopikowy Bosch z samochodu osobowego
a. wielootworkowy Bosch z samochodu osobowego
b. wielootworkowy Bosch z samochodu ciężarowego
c. wtryskiwacz sterujący z czujnikiem ruchu iglicy
d. Delphi z samochodu osobowego
3. Wtryskiwacze elektromagnetyczne Common Rail Bosch
a. z samochodów osobowych generacji CRI 1, 2.0, 2.1, 2.2 - I, II, III faza naprawy
b. z samochodów ciężarowych generacji CRIN 1, 2, 3 - I, II, III faza naprawy
c. wtryskiwacz hybrydowy Mitsubishi
d. wtryskiwacze najnowszej generacji CRI 2.2-M2, 2.5 - możliwa częściowa naprawa
e. wyznaczanie nowych kodów IMA
4. Wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosch
a. wszystkie typy od '115' na 1600 bar do '118' na 2200-2500 bar
b. wyznaczanie nowych kodów IMA i ISA
5. Wtryskiwacze elektromagnetyczne Common Rail Delphi
a. z komorą sterującą jako niezależny element
b. z komorą sterującą zintegrowaną z końcówką wtryskiwacza
c. wyznaczanie nowych kodów C2i i C3i do wtryskiwaczy Delphi
6. Wtryskiwacze elektromagnetyczne Common Rail Denso
a. 2-pinowe
b. 4-pinowe
7. Wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail VDO / Siemens / Continental
8. Pompowtryskiwacze z samochodów osobowych grupy VW
a. elektromagnetyczne Bosch pierwszej generacji z silników 1.4, 1.9, 2.5, 5.0 TDI
b. elektromagnetyczne Bosch drugiej generacji i piezoelektryczne VDO
z silników 2.0 TDI
9. Pompowtryskiwacze elektromagnetyczne z samochodów ciężarowych
a. generacji UIN-2 np. Volvo, Scania
b. generacji UIN-3 np. Iveco Stralis po 2007 r.
10. Wtryskiwacze benzynowe
a. elektromagnetyczne wtrysku pośredniego
b. elektromagnetyczne i piezoelektryczne wtrysku bezpośredniego
11. Pozostałe wtryskiwacze Common Rail, do których na chwilę obecną nie istnieje technologia naprawy, ani nie ma dostępnych części zamiennych. Możliwe jest jedynie czyszczenie i testowanie.

a. piezoelektryczne Denso
b. piezoelektryczne Delphi - obecnie wycofane z rynku
c. elektromagnetyczne Bosch najnowszych generacji CRIN 3.3, 4.2 (dwucewkowe)